Kirjallisuudentutkimuksen blogi on avattu

TEKSTI: SAIJA ISOMAA   saija.isomaa(at)staff.uta.fi

Tervetuloa lukemaan kirjallisuudentutkimuksen blogia! Blogia hallinnoi Tampereen yliopiston kirjallisuustieteen tutkinto-ohjelma, ja siinä esitellään yliopiston eri tutkinto-ohjelmien kirjallisuudentutkijoiden uusimpia tutkimusjulkaisuja. Julkaisuväyliä ja -tapoja on tällä hetkellä niin runsaasti kotimaassa ja ulkomailla, että jopa tutkijoiden, saati muiden tutkimusta seuraavien, on vaikea saada tietoa uusimmista tutkimusjulkaisuista. Blogin pyrkimyksenä on koota tietoa tamperelaisten uusista julkaisuista yhteen paikkaan ja mahdollistaa näin tutkimuksen seuraaminen niin tutkijoille, opiskelijoille, alumneille kuin muullekin lukijakunnalle. Kukin tutkija päivittää itse julkaisunsa blogiin, joten jotakin voi jäädä esittelemättäkin.

Blogi on perustettu syyskuussa 2016. Lisätietoa tutkimuksista saa kultakin kirjoittajalta.